חופי פוקט

פוסט אינפורמטיבי למתכנני חופשה בפוקט.

חוף Mai Khao ממוקם בחלקו הצפוני של האי, זה החוף שרואים כשנוחתים בשדה התעופה של פוקט. רצועת החוף משתרעת לאורך 11 ק"מ. חלק מהחוף נמצא בפארק הלאומי לכן האזור לא מאוד מפותח מבחינת התשתיות. באופן יחסי לחופים המוכרים, מאי קאו פחות עמוס מבחינת תיירים על אף שבמתחם ממוקמים מספר בתי מלון 5 כוכבים, פארק מים ו beach club  בעונה הגשומה הים מאד גלי ועמוק  החול נעים למגע ומזכיר זיפזיפ ולאורך החוף צומחים עצים שנותנים צל. חוף מאי קאו יתאים לחופשה משפחתית שקטה בסגנון בטן-גב-בריכה במהלך העונה היבשה. עוד על חוף מאי קאו ונקודת התצפית על שדה התעופה לקריאה

חוף Nai Yang גם חוף זה קרוב לשדה התעופה לכן גם מכאן אפשר לראות את המטוסים נוחתים. בחוף הזה כמעט אף פעם אין גלים חזקים , החול לבן וקמחי והמון מסעדות לאורך החוף. חלקו הצפוני של נאי יאנג ממוקם בפארק הלאומי , לכן יש המון עצים ואווירה של יערות טרופיים. באזור יש הרבה בתי קפה ומסעדות פשוטות , לאורך הכביש עגלות ודוכנים עם אוכל רחוב ומזכרות, ובין העצים ערסלים ונדנדות. נאי יאנג יהיה מושלם לחופשה משפחתית , במיוחד בחודשי הקיץ.

חוף Kamala אחד האהובים עלי (ויש שלושה כאלו). במתחם החוף ניתן למצוא בתי מלון ממש על קו החוף ושדרה יפה של עצים , שנותנים צל ומפרידים בין החוף למסעדות. רוב המסעדות ממוקמות ממש במרחק של 15 מטר מהים, השקיעות כאן מרהיבות והים בצבע טורקיז יפהפה. בחוף הזה יש כמה מועדונים מפורסמים ובתי מלון שיתאימו לכל כיס.

חוף Panwa נמצא בדרום פוקט, ממש מרוחק מכל ההמולה. הים כאן שקט ורגוע במהלך כל השנה , ניתן למצוא בתי מלון יוקרתיים על החוף עם זאת החוף לא זוכה לתנועה גדולה של תיירים לכן הוא לא מפותח דיו. רק מספר מצומצם של חנויות ומסעדות וכמובן הרבה ירוק.

בנוסף יש גם חופים של בית מלון אחד , לרוב הם מרוחקים מהכל ומתאימים לחופשה יותר רגועה ושקטה, של ים-בריכה-אוכל טוב- והרבה מנוחה.

חשוב לציין שבפוסט זה כתבתי את דעתי האישית בלבד! אם הייתם באחד החופים שציינתי,  אתם מוזמנים להוסיף את רשמיכם והאם הייתם כמשפחה או לבד/זוג, יהיה מצויין גם לכלול את שם הרזורט, בטוחה שזה יעזור לאחרים להחליט יותר טוב באיזה אזור לבחור עבור החופשה.

פורסם על ידי אליה וינברג

על חיי בתאילנד | מטיילת עם מצלמה וסיפור

23 תגובות בנושא “חופי פוקט

    1. לא שכחתי כלל. Freedom הוא חוף יפה אבל לטעמי לא הכי יפה, לעומת זאת קצת מסורבל להגעה והזמינות של צל, מזון ומשקאות מצומצמת, כך שפחות מתאים לבילוי יום עם הילדים

    1. בחודשים אלו עדיף להמנע מהחופים הבאים: קארון, מאי קאו וסורין. כל השאר בסדר, אבל יש גם עניין של מזל, לפעמים האחד יהיה גלי יותר והאחר פחות וכו'

  1. תודה רבה על המידע, כתבה מצוינת!
    איזה חוף יהיה הכי מתאים לרביצה ורחצה בספטמבר-אוקטובר? לא ממש הבנתי למה כוונתך בקיץ/חורף…

    1. היי קטי, תודה.
      העונה הגשומה היא בעצם בקיץ ומסתיימת באוקטובר, לכן בספטמבר – אוקטובר יש סיכוי לים גלי או ים חלק- תלוי ביום, ובמזג האוויר. בחוף פטונג לרוב הים שקט, כנ"ל בפאנווה. אבל אם מזג האוויר טוב, אז כמעט כל חוף יתאים- קטה, נאי הארן דוגמאות לחופים ממש נעימים.

    1. היי טיבה, תודה רבה. חודשים אלו לקראת סוף העונה היבשה, ים אנדמן שקט ורגוע, החופים נפלאים והמים צלולים במיוחד. תקופה מצויינת בדרום מערב תאילנד.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ᒪOᔕT Iᑎ TᕼᗩIᒪᗩᑎᗪ

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא