סוף שבוע באי סמוי

בפוסט אחר על סמוי סיפרתי על Shiva Resort, מקום מושלם לדעתי עבור משפחות. הפעם אני רוצה לספר על ריזורט נוסף Samui Paradise Chaweng Beach Resort. המלון ממוקם ממש על הים ויש להם אפילו בונגלו משפחתי בשורה הראשונה , שנושק לחוף. התחביב האהוב עלינו הוא להתעורר בבוקר עם הזריחה ולצפות בדייגים יוצאים אל הים בזמן שהשמש שולחת אור ראשון. הצוות של המלון מקסימים ואדיבים ולכן הילדים תמיד מרגישים שם בבית.

החוף Chaweng כאילו נתפר על פי מידות לחופשה עם ילדים קטנים, המים מאוד רדודים בזמן השפל לכן הילדים יכולים לשחק במים שעות בלי חשש ובזמן הגאות ההורים יכולים לשחות בכיף.

בערב צוות המלצרים מסדרים את השולחנות, מפזרים נרות על החול ולפעמים מגיע אומן כלשהו לנגן ולשיר , כיף לאכול ארוחת ערב באוירה כזאת. אגב כל המנות במלון מאוד טעימות והגלידה מוגשת בקוקוס פשוט מומלצת בחום. המנה הזאת קיימת מאז שבית המלון נפתח , זה אומר משהו , לא ?

ממש מעבר לפינה, במרחק של כמה דקות הליכה מהמלון יש מסעדה תאילנדית Phensiri Thai Restaurant האוכל שמוגש שם מאוד טעים והתפריט מגוון. אם אתם אוהבים קפה טוב ,תדעו שבמסעדה מגישים קפה מקומי, שמגדלים בצפון תאילנד.

מלון נוסף שאנחנו מאוד אוהבים בחוף זה נקרא Banana Fan Sea Resort. חדר האוכל משקיף לים ויש גם שולחנות על החול עבור אלה שרוצים להיות קרובים יותר לים , בריכה ענקית, חדרים נקיים ומרווחים, אוירה של ג'ונגל…הכל כאן מצוין. מה שכן , הים קצת יותר עמוק לכן כשזאת לא העונה הגלים הופכים את הים לא נעים לרחצה.

אני באופן אישי מאוד אוהבת תצפיות. איכשהו , כשמסתכלים על האי מגבוה, הים מקבל גוונים חזקים של כחול, הג'ונגל בגוונים של ירוק, האויר נקי וכל נשימה ממלאה את הגוף באושר ושלווה.

תצפית ליד מסעדה The Cliff Bar&Grill .המסעדה עצמה מצויינת וממש מומלצת, אבל אם לא בא לכם לאכול אתם פשוט יכולים לעבור את המסעדה ולרדת במדרגות למטה, תראו נוף עוצר נשימה על סילבר ביץ. אני ממש אוהבת את המקום ואנחנו תמיד עוצרים שם לכמה דקות.

המקום הבא נקרא The Jungle club , וזה בעצם בית מלון עם מסעדה שפתוחה לכולם. כרטיס הביקור של המסעדה זה רצפת דק חומה עם כריות כתומות ונוף מטורף על קוסמוי.

כמובן שבאי יש עוד כמה תצפיות מעניינות ועשיזדמן לנו להגיע אני אשמח לספר עליהם ולשתף תמונות.

אחד המקומות הכי מפורסמים באי זה 2 סלעים בצורת אברי מין של גבר ואישה   Hin Ta and Hin Yai

האגדה מספרת על זוג , Ta&Yai שהחליטו להפליג לאי סמוך כדי למצוא כלה לבנם. הסירה נקלעה לסערה וטבעה. על החוף הופיעו לפתע 2 סלעים בצורת אברי מין, זכר ונקבה. מעבר לסיפור המקום עם נוף יפה ובהחלט שווה ביקור.

בנוסף לאוהבי הטבע אני ממליצה לבקר ב 2 המפלים הכי מפורסמים בקוסמוי Namuang . אנחנו היינו בעונה היבשה לכן לא הייתה לנו הזדמנות להתרשם מהזרימה החזקה אבל הטיול עצמו היה כיפי, במיוחד על אופנוע שטח (לפני מיליון שנה , לפני עידן הילדים)

אחד המקומות האהובים עלי באי- כפר הדייגים Fisherman's village . זהו בעצם אזור עם המון חנויות קטנות וצבעוניות, צמוד לים. בבוקר או אחה"צ אפשר לשתות קפה עם נוף לקופנגן , בערב להסתובב ולטעום מאכלים בדוכנים, להיכנס למועדון או שתיים ולהנות מצבעוניות התאילנדים. בסופי שבוע נפתח כאן שוק גדול עם אומנים שונים ומופע אש. כל זה, כמובן , טרום הקורונה.

זהו להפעם. כמובן שבאי יש הרבה אטרקציות, פארקים ומקדשים. אבל בשבילי קוסמוי זה רוגע, אוירה וטבע.

מקווה שבקרוב נצליח להגיע לחופשה ואני אוכל לספר על ארבע מקומות מאוד מעניינים ופחות מוכרים לתיירים.

פורסם על ידי אליה וינברג

על חיי בתאילנד | מטיילת עם מצלמה וסיפור

תגובה אחת על “סוף שבוע באי סמוי

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ᒪOᔕT Iᑎ TᕼᗩIᒪᗩᑎᗪ

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא