פוקט טאון Sunday Walking Street Market

תאילנד שופעת באטרקציות, בין אם בצפון או בדרום, באיים או בערים, תמיד יש מה לעשות, איפה להיות ולאן ללכת.

אחת האטרקציות שתיירים כל כך אוהבים בתאילנד אלו השווקים! צבעוניים, רועשים, תוססים, מגוונים, עמוסים בכל טוב החל ממאכלים אותנטיים, דרך פרטי לבוש וכלה במזכרות מיוחדות לקחת הביתה.

באי פוקט, אחד השווקים היותר יפים ומיוחדים נמצא בפוקט טאון ופעיל רק בימי ראשון החל מהשעה 4 אחר הצהריים ועד 10 בערב.

רחובות פוקט טאון יפים מאוד, השילוב של בתים עתיקים בסגנון ארכיטקטורה פורטוגזית ומקדשים סיניים מהווה תזכורת שרוב האוכלוסייה של פוקט טאון היא ממוצא סיני. ציורי גרפיטי מיוחדים על הקירות , המון חנויות בוטיק עם סחורה צבעונית ועכשיו גם ללא כבלי החשמל המפורסמים של תאילנד, הופך את הכל למדרחוב יפהפה לטיול בוקר או אחר הצהריים.

כאמור בימי ראשון לאורך הרחוב המרכזי נפרס לו שוק בעל המון דוכנים צבעוניים, אומנים שבאים למכור עבודות יד, זמרים ורקדנים, האזור מקרין שמחת חיים ואפשר להעביר בו שעות, לשבת בבתי הקפה ליד או סתם להקשיב לקריוקי רחוב מאולתר.

כאן תוכלו לטעום מגוון מאכלים מקומיים במחירים זולים, לצפות באיזה וירטואוזיות וקלילות המוכרים מכינים מעדנים מהמטבח התאילנדי, לראות את הטרנדים הכי חמים של הביגוד וההנעלה בתאילנד התיירותית ולקנות המון מזכרות צבעוניות וזולות, שלא יהיה להם באמת שימוש מלבד לחמם את הלב ולהתרפק על הזיכרונות כשתחזרו הביתה.

בכל המגוון המטורף הזה אני ממליצה לדלג על המסעדות ולאכול דווקא בדוכנים ולהקפיד על מנות קטנות, כדי שתוכלו להתנסות בכמה שיותר מאכלים כל כך שונים ומאוד טעימים.

אני מאוד אוהבת את אטריות מוקפצות עם ירקות, דג אמנון ממולא עשבי תיבול מכוסה במלח וצלוי על הגריל, תבשילי קארי שונים בתוספת אורז דביק או רוטי וכמובן מנגו סטיקי רייס (אורז דביק) בתוספת שייק קוקוס. כל כך טעים!!!!

בשוק אפשר לקנות בגדי ים, גופיות, חצאיות, שמלות וכפכפים ממש בזול, להקפיד לבחור בדים נושמים וצבעוניים כך שתשתלבו מצוין באזורי התיירות. המלצה שלי כשאתם אורזים לטיול: תביאו מעט בגדים והמון מקום במזוודות.

איך מגיעים אל השוק?

בגוגל מפות הקלידו  Sunday Walking Street Market  בפוקט טאון או שתתנו את השם לנהג המונית.

מתי?

יום ראשון, 16:00-22:00

עדיף להגיע בשעות בין הערביים, כשהאורות כבר דולקים אבל השמש עדיין לא שקעה.

חנייה?

באזור קשה למצוא חנייה לכן עדיף להגיע עם מונית/ טוקטוק או להתכונן להרבה סיבובים באזור, שימו לב לשילוט מכיוון שברוב המקומות אסור לחנות.

כמה כסף לקחת?

כמובן מזומן וכמובן כמה שיותר והמון מצב רוח.

המלצה נוספת: לא לפספס את הגלידה שמכינים מקוקוס ומוכרים כשהיא מוגשת בתוך לחמנייה ואם אתם הרפתקנים אז תוסיפו גרגרי תירס, בוטנים וסירופ מתוק כדי להנות מכל קשת הטעמים.

תהנו!!!

פורסם על ידי אליה וינברג

על חיי בתאילנד | מטיילת עם מצלמה וסיפור

תגובה אחת על “פוקט טאון Sunday Walking Street Market

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ᒪOᔕT Iᑎ TᕼᗩIᒪᗩᑎᗪ

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא