רוד טריפ היום הרביעי

רוד טריפ תאילנד דצמבר 2021, פוסט אחד ביום.

היום הרביעי החל ביקיצה טבעית (שתי בנותיי מקפצצות עליי) ומשם לארוחת בוקר מקסימה וטבילה בבריכה, לאחר מכן ארזנו את חפצינו ויצאנו לדרך.

העיר סוקותאי מאוד מטופחת ונקיה, אפילו חנויות ה 7/11 מעוצבות כבוטיק ולאחר נסיעה של מספר דקות הגענו לפארק ההיסטורי.

מחיר כרטיס הכניסה 100 בהט ובנוסף אפשר לשכור אופניים, קולנועיות לזוג/רביעיה וכו' או להשתמש באוטובוס של המקום שכולל גם סיור מודרך. הפארק מאוד גדול לכן אני ממליצה בחום להשתמש בתחבורה המועדפת עליכם.

בדיוק כמו אתמול רוב הכבישים עברו בין כפרים שונים ושדות אורז ולאכזבתנו ללא תחנות דלק ראויות או מקומות מסודרים לעצירה והתרעננות.

לאחר כ 4 שעות הגענו ליעד. אומנם באופן רשמי הריזורט נמצא בצ'יאנג מאי אך בפועל הוא ממוקם בהרים מסביב לעיר ואת הסיבה שבחרתי במקום מרוחק זה, תגלו בפוסט של מחר.

הריזורט בו אנחנו שוהים עדיין בהקמה וגיליתי עליו ממש במקרה לכן כשנסענו לכאן, לא באמת ידענו למה לצפות. הפעם התכוננו לעובדה שלא יהיה איפה לאכול ארוחת ערב ואגב צדקנו- אף שירות שליחים לא מגיע לאזור. עם זאת הופתענו לטובה כשהתברר שבריזורט עצמו יש מסעדה והאוכל היה מאוד טעים ומגוון,

תוך כדי ארוחת הערב קיבלתי עדכון מאתר "אגודה", שהריזורט שסגרתי לנו בפאי נסגר עקב קורונה וכך מצאתי את עצמי בלחץ עצום למצוא מקום אחר. בהתחשב בעובדה שגם ככה לא כל הריזורטים עובדים והרבה מהמלונות בכלל מתאימים לטיול תרמילאים ולא לחופשה משפחתית, זו הייתה ממש מכה מתחת לחגורה שהוציאה לי במקצת את הרוח מהמפרשים. לבסוף סגרתי לנו חדרים במקום אחר ומאמינה שמה שקרה זה כנראה לטובה.

אחרי ארוחת הערב הטעימה חזרנו לחדר שלנו, ללא טלויזיה ואינטרנט מקרטע אך עם נוף מקסים לנהר, חדר נקי ופשוט. מקווה שהפתעה של מחר בבוקר תפצה על אי הנוחות של המלון.

פורסם על ידי אליה וינברג

על חיי בתאילנד | מטיילת עם מצלמה וסיפור

3 תגובות בנושא “רוד טריפ היום הרביעי

1. הטיול שלכם מזכיר לנו את הטיול שערכנו בתאילנד ב1995.
    תהנו בכיף וחזרו בשלום . נתראה ב21/01.מתגעגעים ואוהבים.סבתא וסבא.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ᒪOᔕT Iᑎ TᕼᗩIᒪᗩᑎᗪ

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.