המדריך לרילוקיישן – תאילנד חלק ד'

ככלל, לחיות במדינה זרה על אי טרופי היא ללא ספק חוויה מיוחדת במינה. להכיר אנשים חדשים ממגוון רחב של מדינות, להחשף לתרבויות חדשות ובעיקר לזאת התאילנדית, ללמוד שפה נוספת ולא לשכוח שבסופו של דבר מדובר על לקום כל בוקר בפיסת גן עדן ולדעת שאין לאן למהר. הפנטזיה הזאת שזורה בהיכרות המוקדמת של אלו הרוצים להגר, מתקופתם כתרמילאים ותיירים בתאילנד, אך לחיות בתאילנד שונה לחלוטין מלטייל בה, קיימים קשיים עליהם ארחיב בפוסט זה ואפתח צוהר קטן לצד האפל של הרילוקיישן לתאילנד שיאפשר לחלקכם להתכונן טוב יותר למעבר ולאחרים אולי לחשוב שנית האם היעד הזה מתאים להם. אז עם מה מתמודדים כשעוברים לגור בתאילנד?

אולי בעצם הדרך הכי טובה לחיות בתאילנד היא לאמץ את הכלל הכי פשוט – סאבאי סאבאי

אם יש לכם עוד חסרונות שלא הזכרתי כאן, מוזמנים להוסיף, זה יעזור לאחרים להתכונן טוב יותר למעבר.

פורסם על ידי אליה וינברג

על חיי בתאילנד | מטיילת עם מצלמה וסיפור

9 תגובות בנושא “המדריך לרילוקיישן – תאילנד חלק ד'

  1. נחשים? היו לך התקלויות בתוך הבית? ☹️
    וגם.. קשה לי להבין אם את שמחה מהמעבר או לא? אתם עדיין שם? נשמע כאילו רע לך? או שבעיקר ניסית להסביר לנו את הנגטיבס במלוא הכוח?

    1. כן, היו היתקלויות עם נחשים גם בבית, בסופו של דבר אנחנו חיים בסביבה טרופית מיוערת והם סביבנו כל הזמן. לא רע לי אבל לא היה קל בדרך. יש המון "מוכרי חלומות" שמספרים רק את הדברים הטובים, לי חשוב להציג גם את הדברים הפחות טובים, את הקשיים והדילמות שנתקלים בהם כל הזמן. כבר שמעתי ממספר אנשים שפגשתי שהצטערו שלא נתקלו בכתבות שלי לפני המעבר, הגיעו עם פנטזיה מסויימת שהתנפצה להם לרסיסים. זה לא אומר שרע להם היום, נהפוך הוא, אבל היה להם קל יותר לדעת בצורה ברורה ולהתכונן נפשית למה שמחכה להם כאן.

      1. למיטב ידיעתי אין סניף בנק ישראלי בתאילנד.
        תייר ישראלי יכול להגיע ישירות למעבר הגבול ולקבל 45 יום שהות אותם ניתן להאריך בעוד 15 ימים. לחילופין ניתן להוציא ויזת תייר בשגרירות תאילנד בישראל ל 60 יום אותם ניתן להאריך ב 30 יום נוספים.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ᒪOᔕT Iᑎ TᕼᗩIᒪᗩᑎᗪ

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא